۶ پاسخ

اگ بودجه اینو داری ازاین بگیر خیلی خوبه برابیرون من واقعاااا از این راضیم

تصویر

مامانم براپسرم لوپکار گرفته چبز خوبیع باحاله منو ارهان باهم میشینیم روش اما برااین سنشون خوب نیست یعنی بدرد بخور نیس چون خودشون نمیتونن بروونن
کامیون هم مادرشوهرم خرید وولی باز با لوپکار بیشتر حال میکنه چون من کنارش میشینم میروونم ولی کامیونو باید یکی هولش بده

بنفشه

سه چرخه بهترع

شماره ۴

تصویر

شماره ۳

تصویر

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان برهان کوچولو🩵 مامان برهان کوچولو🩵 ۱۴ ماهگی