ما این مدل و مغازه داشتیم تموم شده میفروختیم ۱۰۰ تومن. الان گابرینی داریم از این خیلی بهتره بازخورد مشتری ها نشون میده اگه قصد خرید داری گابرینی بگیر
۸۰ تا ۱۰۰ تومان
عمده فروشی ها تا ۷۰ هم میدن
۱۱۵ میفروشم من
من خریدم ۸۰
ژل ابرومیخوای فقط گابرینی عالیه عالی
عالیییه
من ۶۰میفروختم جدیدا نیاوردم
خیلی مزخرفهههههههه من دارم راضی نیستم
خوب نیس اصلا
۷۰خریدم
این فیکه
کارتن مشکیش اصله
اون گرونتره
تو دیجی بزن ارزونه
بین ۷۰ تا ۱۱۰
من برای دخترم خریدم ۳۸
نزدیک سه ساله استفاده میکنم عالیه
ریزش نمیاره
البته جعبش برا من مشکی بود
من ۸۰گرفتم دوماه پیش
اینا فیکن اصل هاش صورتی هست رنگش و خیلی خوبه
گرفتم بدرد نمیخورد اصلا
۷۰تومن گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.