#شیرخشک
#واکسن

تصویر
۸ پاسخ

1500 بزار

اگه وسعتون میرسه۲ بذار اگه نه ۱۵۰۰تازه شیرینی هم باید بگیری اونم بجای شیرینی پولشوبذار که میشه همون ۲
کادو نگیر چون پول بیشتر بکار میاد

همون قدر ک‌برات آورده ببر براش

من بودم كادوى خوشگل در حد ١ ميبردم ظرفى ظروفى چيزي كه ميدونى دوست داره

میتونی ۱۰۰۰ ببری بایه جعبه شیرینی

۱۵۰۰ بده.

۱۵۰۰ بده عزیزم

کی اومدن اگه یه سال یه تومان بزار اگه نه ۵۰۰ تومان بزار

سوال های مرتبط