من دو هفتس گرفتمشون خداروشکر خوابشون خیلی خوب شد غذا خوردن پسرم خداروشکر عالیه دخترم اما فرقی نکرده کلا خیلی کم میخوره روزی یه وعده غذا
من از شیشه پسرم گرفتم ولی از شیر نه میریزم تو بطری نی دار میخوره
میبینی شیر گاو نمیخورن شیر خشک بریز تو لیوان یا بطری بده بخورن
عزیزم دختر بزرگ منم اینجوری سد دیگ ندادم راحت ازشیر گرفته شد.
دیگه بهشون شیر نده حالا ک خودشون نمیخورن بهترین موقعه
ن عزیزم اگ حساسیت ب شیر گاو ندارن ب جاش شیر گاو تو لیوان بده بهشون و از شیر بگیرشون
غذا خوردنشون خوبه؟اگ خوبه ک بگیر اگ نه هم باز بگیر چون بهتر میشه اشتهاشون
من دخترمو 18 ماهگی از شیر گرفتم عزیزم، اما هنوز تو شیشع اب میخوزه، ینی ی مکافاتی دارم لیلا نمیش ترکش داد از شیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.