بیمارستان شهریار هم عالی بود ولی بین المللی برا عمل بینیم رفتم افتضاح بود
خیلی هم مهربون و خوش انرژیه حتی بگی دستم تنگه کمتر حساب میکنه من از زایمان میترسیدم همینکه اومد اتاق عمل انقد گفت و خندید که کلا یادم رفت اومدم زایمان کادرشم عالی بود همشون بگو بخند میکردن اتاق عمل
من ک بچه اولم رفتم پیش حبیبی اذر تو شهریار سزارین کرد فوق العاده بود این یکی بارداریم هم میرم پیش اون حتی سونت هم وصل نکرد اتاق عمل خیلی راحت بود سزارینم
من که سیمین تقوی میرم خیلی راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.