۷ پاسخ

وای من از این داشتم عالی بود عالی
روزای اول دخترم نمیتونست خوب شیربخوره خیلی سینه هام و زیربغلم دردمیگرفت
شیرمیدوشیدم راحت میشدم

بازار فردوسی داره سیسمونی فروش های کامیاب هم دارن

دستی نگیر سخته دست آدم میشکنه تت بیاد بدوشه
برقی بگیر
بعدم فعلا نگیر
بذار بچه بیاد

دیجی کالا و اقابزرگ داره

ولی بری بازار فردوسی پیدا میکنی حتما
اکثر مغازه هاش دارن

داخل ترب عکسشو بذاری برات میاره از کجا بخری

دکتر ب من گفت نگیر

سوال های مرتبط

مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان تیانا 😍 مامان تیانا 😍 ۱ ماهگی