من از افق کورش گرفتم
هایپر استار تو سیتی سنتر داره
من میخاستم بگیرم ولی روی بسته زده 12ماهگی نخریدم
داروخانه ها.هایپر افروز هم داشت
من مشهدم ،از مصلی خریدم
از افق کوروش گرفتم
دخترم دوست نداشت
اره از هایپر
همه فروشگاه ها
خوب نیست بهتره ندی
من eti گرفتم خوبه میندازم تو شیرش میدم بهش میخوره
روش نوشته پایان ۱۲ ماهگی از الان میخوای بدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.