۱۱ پاسخ

من از افق کورش گرفتم

هایپر استار تو سیتی سنتر داره

من میخاستم بگیرم ولی روی بسته زده 12ماهگی نخریدم

داروخانه ها.هایپر افروز هم داشت

من مشهدم ،از مصلی خریدم

از افق کوروش گرفتم
دخترم دوست نداشت

اره از هایپر

همه فروشگاه ها

خوب نیست بهتره ندی

من eti گرفتم خوبه میندازم تو شیرش میدم بهش میخوره

روش نوشته پایان ۱۲ ماهگی از الان میخوای بدی؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۹ ماهگی