32هفتع و 5روزم سونو وزن نرفتم دیر نشده؟؟؟

۴ پاسخ

نه دکتر به من گفت تا ۳۴ هفته وقت هست من موندم هفته ی ۳۳ برم

نه عزیزم منم امروز رفتم

نه من امروز رفتم

میگن تا آخر ۳۲هفتع میتونی بری دوروز دیگه وقت داری برو

سوال های مرتبط

مامان هامین ⁦🌱⁦❤️⁩ مامان هامین ⁦🌱⁦❤️⁩ روزهای ابتدایی تولد
مامان آریشاه💙👶 مامان آریشاه💙👶 ۴ ماهگی