۶ پاسخ

۳۷هفته بدنیا اومد ۲۸۰۰بود

من امروز سونو بودم ۳۶ هفته و ۱ روز ۲۸۷۸ بود

۳ کیلو بود ۳۷ کامل

گهواره که زده ۲۹۰۰

من زایمان کردم ۳۷ هفته ،۳ کیلو بود

من۳۱۰۰ و قد۵۰

و نرمالشم همینه

سوال های مرتبط

مامان آیهان و آیسان مامان آیهان و آیسان ۷ ماهگی