بنظرم بین 12.ونیم تا خیلی خوب رشد کنه 13 و نیم
من دخترم ۱۸۵۰ بوده الان ۱۳۸۰۰
باید رسیده باشه به نرمال دیگه
۳ سال گذشته
ولی خب ۲ کیلو وزن تولدش کمتر از پسر من بوده
وزن الانشم منهای دو بکنم میشه ۱۳ و نیم
به نظرم ۱۳ و نیم باید باشه
دختر من هفت ماهه به دنیا اومد با وزن ۱۲۰۰ الان سه سالشه وزنش تقریبا ۱۳کیلوعه
من پسرم ۱۲۰۰ بود الان ۱۵ اس
ولی اگه خوب بهش رسیده باشی شاید ۱۱ یا ۱۰
تقریباً۸.۵ یا۹
گلم بهم درخواست میدی ؟
دختر من ۲ کیلو بود الان ۱۲/۵
پسر من ۲۶۰۰به دنیا اومد الان ۲۰کیلو دویست
من دخترم ۲۳۰۰ بود ب دنیا اومد سه سالگی۱۷نیم بود وزنش
پسر من ۳ کیلو بود فک کنم الان ۱۲ و نیم باشه
پسر من ۳۲۰۰بدنیا اومده الان ۱۱۷۵۰
۳ برابر وزنش زمان بدنیا اومدنش باید باشه، اینو دکتر پسر من بهم گفته بود قبلا، یعنی شما اگه ۲ کیلو هم بدنیا اورده باشین بچه رو که میگین کمتر هم بوده باید ۶ کیلو باشه، بیشتر هم هست که چه بهتر ☺️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.