خانما تاریخ اخرین پریود ۱۲/۱۷ بود
کی برم سونو قلب؟؟؟؟؟

۱۴ پاسخ

هفده اردیبهشت برو

۱۷ اردیبهشت برو

یه ماه دیگه

برا من ۱۶/۱۲😂😂😂

واییییییییییییییییی مبارکا باشه قشنگم به سلامتی و دلخوش بغل بگیریش😍😍😍😍😍بغضی شدم

منم ۱۰ اسفند پریود شدم نمیدونم کی برم

من قبلاً کم خونین وچیزی نداشتم ولی وقتی باردارشدم تو آزمایشات نوشته بود کمبود آهن و ذخیره ولی بعدش که زایمان کردم بعد رفتم آزمایش دادم هیچی نبود نمی‌دونم باید بخورم یان می خوام بارداربشم

بهترین هفته برای سونو قلب ۷ هفتگی هست

من واس پسرم ۶ هفته رفتم تشکیل شده بود

کی حامله شدی دختررر😍😍😍مبارکههه

ی ماه دبگه برو ک زود نرفته باشی

سلام عزیزم میگم برای قبل بارداری تون ۳ ماه قرص اسید فولیک خوردیم یا ن مهم خوردنش یا ن؟؟؟

عهههه مبارکه عزیزم 😍

هنوزه تازه ۵هفته ایی ی ۳هفته‌دگه مهلت داری

سوال های مرتبط

مامان مهوا و تو دلی☺️ مامان مهوا و تو دلی☺️ هفته چهاردهم بارداری