هفده اردیبهشت برو
۱۷ اردیبهشت برو
یه ماه دیگه
برا من ۱۶/۱۲😂😂😂
واییییییییییییییییی مبارکا باشه قشنگم به سلامتی و دلخوش بغل بگیریش😍😍😍😍😍بغضی شدم
منم ۱۰ اسفند پریود شدم نمیدونم کی برم
من قبلاً کم خونین وچیزی نداشتم ولی وقتی باردارشدم تو آزمایشات نوشته بود کمبود آهن و ذخیره ولی بعدش که زایمان کردم بعد رفتم آزمایش دادم هیچی نبود نمیدونم باید بخورم یان می خوام بارداربشم
بهترین هفته برای سونو قلب ۷ هفتگی هست
من واس پسرم ۶ هفته رفتم تشکیل شده بود
کی حامله شدی دختررر😍😍😍مبارکههه
ی ماه دبگه برو ک زود نرفته باشی
سلام عزیزم میگم برای قبل بارداری تون ۳ ماه قرص اسید فولیک خوردیم یا ن مهم خوردنش یا ن؟؟؟
عهههه مبارکه عزیزم 😍
هنوزه تازه ۵هفته ایی ی ۳هفتهدگه مهلت داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.