با وجود امپول ریه بچه چند هفته دنیا بیاد اوکیه؟

۲ پاسخ

منم زدم
دکترم گفت رفتی توی ۳۷ سزارین میشی
ولی من دلم میخواد تا تکمیل شدن ۳۷ صبر کنم،دهانه رحمم یه کم باز شده لامصب

دکترم گفت ۳۴به بعد اوکیه

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وششم بارداری