امپول ریه زدم. ۳۱ هفته به دنیا بیاد میمونه بچه ؟؟

۶ پاسخ

انشالله با کمک خدا به موقع به دنیا میاد عزیزم اما نگران نباش
دوقلو های خواهر من ۳۱ هفته و چند روز به دنیا اومدن الان ۳ سال و نیمه شونه ، صحیح و سالم 🥰

منم زدم انشالله سر موقع زایمان کنیم ولی دکترم گفت به دنیا هم بیاد دستگاه میره ولی میمونه

اره میمونه زن عموی شوهرم سی ویک هفته زایمان کرد الان بچش دوماهشه

عزیزم انشالله که به زمان خودش به دنیا میاد ، ولی شما به هفته ی امن رسیدی نگران نباش

اره چرا نمونه دوستم پسرش۳۲هفته اومد امپول ریه هم نزده بود تشکیل شد و توی دستگاه هم رفت فکر بیخود نکن

انشالله م طبق تاریخ دقیقی ک‌باید بدنیا بیاد ب دنیا بیاد عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجو دِلا🎀 مامان جوجو دِلا🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری