مگه علائمی داری ؟
برو بزن عزیزم مهمه
حدقل کمتر ذستگاه بره
میمونه عزیزم میره ان ای سی یو
من۳۴ هفته درد گرفتم
امپول ریه و جلوگیری از زایمان زودرس زدن و قرص جلوگیری ازر درد.
۳ روز بستریم کردن تا دردم کم شد
دیگه ۳۸ هفته زایمان کردم
میمونه میره دسگاه
۳۴ هفته و دو روز دیگه امن هست
میره دستگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.