از این هفته اگر بچه به دنیا بیاد خطرناکه ؟؟؟
میمونه ؟؟
امپول ریه نزدم

۷ پاسخ

مگه علائمی داری ؟

برو بزن عزیزم مهمه
حدقل کمتر ذستگاه بره

میمونه عزیزم میره ان ای سی یو

من۳۴ هفته درد گرفتم
امپول ریه و جلوگیری از زایمان زودرس زدن و قرص جلوگیری ازر درد.
۳ روز بستریم کردن تا دردم کم شد
دیگه ۳۸ هفته زایمان کردم

میمونه میره دسگاه

۳۴ هفته و دو روز دیگه امن هست

میره دستگاه

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وششم بارداری