سلام مامانا ازمایش بارداری گلوکز هفته چند میشه انجام داد؟؟

۴ پاسخ

من هنوز ندادم

از 24هفته تا28الان وقتشه برو

از ۲۴تا ۲۸

سلام از ۲۴ تا ۲۸ زودتر انجام بدید بهتر خدای نکرده قند بالا باشه متوجه میشید

سوال های مرتبط

مامان 🤍🪽🌊آئین🤍🌊🕊️ مامان 🤍🪽🌊آئین🤍🌊🕊️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلیم🩷 مامان تو دلیم🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان علیرضا❤️ و ❤️ مامان علیرضا❤️ و ❤️ ۳ ماهگی