۴ پاسخ

یک هفته دیر و زود مشکلی نیست بعدم فقط ازمایش بده من رفتم سنو گفت ۸ هفته قلب تشکیل شده بعد سنو بیبی چک زدم یادگاری نگه دارم منفی شد فکر کردم خراب یکی دیگه گرفتم زدم بازم منفی شد اگه تنبلی تخمدان هم داشته باشی خیلی پریود نامنظم میشه یا کلا نمیشی

نه دیگه اگه یه خط افتادع ینی حامله نیستی

؟؟؟؟
مردم از استرس

منفی بود یعنی حاملم

سوال های مرتبط