۲ پاسخ

همون ماهی ۴ تاشو میگیرم
زیادم میاد
دیگه الان کمتر از همون ماهی ۴ تا رو میخوره
چون روزی یه بار میخوره
نان ۳ میخوره

ببلاک با کدملی 155 می‌گرفتیم دیروز هرجارو گشتیم نبود یجا بود اونم آزاد میداد با کدملی نمیدن الکی میگن سیستم بسته اس 280 خریدیم

سوال های مرتبط

مامان پرنسس 💝🎀😍 مامان پرنسس 💝🎀😍 ۱۵ ماهگی