چرا کسی جواب نمیده
ببین عزیزم
باید هر ۳هفته تا یک ماه یکبار نوبتشون بشه برن واسه ویزیت ماهانه .
اگه نوبتتون اینطور نیست حتما برید با پزشک صحبت کنید ک ۳ماه یکبار ک نوبت نمیدن برا چکاپ
ارتودنسی هر سه هفته نهایت یکماه یکبار هست .
و اینکه دراوردنش بله طول میکشه من ۴سال طول کشید
این مدت رعایت بهداشتش زیاد باشه
برای درآوردنش آره طول میکشه، اگه زود دربیاره دوباره دندون یکم حرکت میکنه جابهجا میشه کج میشه. طولانی بمونه بهتره قشنگ جا باز میکنه مرتب میمونه
چه عجب سوالم بالاخره اومد 😂
خواهشا تجربه دارین بگین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.