سلام کسی تحت نظر دکتر فریده اسماعیل بیگی تو کرج بوده؟؟خوبه؟

۴ پاسخ

من یه سر بارداری اولم چندبار رفتم پیشش اما خیلی شلوغ و وقت نمیزاره
چندتا چندتا میرن داخل
در کل راضی نبودم

مطب الکی شلوغ منشی بی اعصاب خودشم جالب نبود

من یکبار رفتم پیشش
نه خوشم‌نیومد ازش

من شنیدم دکتر خیلی خوبیه و با تجربه فقط اینکه خیلی شلوغه و چندتا چندتا باهم ویزیت میکنه

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری