من از ده ماهگی دادم البته آب تصفیه شده میدم
از ۶ ۷ ماهگی به بعد
من هنوزم جوشیده میدم🥲
آب تصفیه میدم
بعد یک سال
از ۸ ماهگی دادم
من جوشیده میدم
من از همون شش ماهگی
من هنوزم جوشیده میدم
منم میدم بهش
من از ۸ ماهگی میدم
من دو سه ماهه میدم
من از ۸ ماهگی اب تسویه میدم چون خودمونم همونو میخوریم
من از یکسالگی به بعدم میدم معمولا
من الان میدم دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.