۱۵ پاسخ

من از ده ماهگی دادم البته آب تصفیه شده میدم

از ۶ ۷ ماهگی به بعد

من هنوزم جوشیده میدم🥲

آب تصفیه میدم

بعد یک سال

از ۸ ماهگی دادم

من جوشیده میدم

من از همون شش ماهگی

من هنوزم جوشیده میدم

منم میدم بهش

من از ۸ ماهگی میدم

من دو سه ماهه میدم

من از ۸ ماهگی اب تسویه میدم چون خودمونم همونو میخوریم

من از یکسالگی به بعدم میدم معمولا

من الان میدم دیگه

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری