خانوما شما شکمتون رو چند روز بعد بستین؟؟؟؟؟

۱ پاسخ

اگر طبیعی زلیمان کردی که از همون اول ببند.اگر سزارین هستی یه کم سخته.من سزارین بودم از ۱۰ روزگی بستم

سوال های مرتبط