دمای بدن بچه روز اول بعد واکسن چقدر باشه طبیعیه؟؟

۲ پاسخ

از ۳۷/۸ بالاتر تب حساب میشه باید پاشویه بشه با اب ولرم که بهتره روی بازو و مچ پا و کشاله ران بزاری اگه با گلاب ولرم پاشویه کنی هم راحت تر پایین میاد از ۳۸بالاتر بره یعنی با پاشویه و استامینوفن کنترل نمیشه نیازه ببری دکتر

36/37خوبه
38تپ

سوال های مرتبط

مامان آوش 💙💙 مامان آوش 💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی
مامان هدیه حضرت علی مامان هدیه حضرت علی ۸ ماهگی