۲ پاسخ

برای چشمش پماد میدن احتمالادست آلوده خورده بهش

سرماخورده عزیزم بهتره ببری متخصص بهش احتمالا ی اسپری بینی با ی پماد چشمی بده اگ خس خس یا سرفه نداره مشکل جدی ای نیست نگران نباش ولی بهتره ک ببریش

سوال های مرتبط