بالاخره بعد ۴ ماه بیبی چک زدم😁🥰😍قسمت همه
بارداری

تصویر
۲۰ پاسخ

کیفیت بالا قیمت عمده محکم بادوام 🥰
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
روبیکا

تصویر

مبارکه عزیزم
بله هاله داره ۴ روز دیگ تکرار کن پررنگ بشه😄😍

راستی انشالله صحیح و سلامت نی نیتو بغل بگیری قشنگم⚘️👶⚘️

واقعا مثبت بودن بیبی چک حس قشنگیه بسلامتی به دنیا بیادوبغل بگیریش🥹❤️💋🧿

منظورتون نمیفهمم شما که میدونستی بارداری .همینجوری زدی که دوتا خط بببینی حتما😅

من که منظورشو نفهمیدم☹️

جنسیت نی نیت چی شد؟

مبارکه عزیزم

مبارکه ،شاید منظورش اینه بعد از چهار ماه اقدام مثبت شده 😊

هاله داره دو روز دیگه دوباره تکرار کن😂😂😂

آقا منظورش یه چی دیگس من گرفنم میدونست بارداره فقط بی بی چک نزده بود اگ هم زده بود منفی میشد تا اینکه الآن زده میدونست بارداره سونوگرافی هم رفته

چرا۴ماه🙄مگه نمدونستی

شوخی می کنی دیگه یعنی ازمایش و انتی نرفتی؟

مبارکه
منظور این دوستمون اینه بعد 4 ماه اقدام گرفته

جدی چرا بعد ۴ماه تست زدی🫥

مبارکت باشه عزیزم

چرا انقدر دیر😳
الان نه ان تی میتونی بری ن آزمایشات سه ماه اول بدی

4 ماه نمیدونستی ؟انتیم نرفتی

مبارکتتت باشه عزیزم ولی چرا بعد ۴ماه؟

مبارکه عزیزم 😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان آوا و آوین مامان آوا و آوین هفته بیست‌وششم بارداری