۷ پاسخ

خودت گناه میکنی کسی رو شریک گناهت نکنه خانوما هرکی کمک کرد یعنی تو گرفتن جون یه انسان که قلب داره و نفس میکشه شریکه

درخواست میدی گل

قرص سایتوتک هست فکر کنم هر دو ساعت باید بخوری واژینالم هست

با قرص سقط کن تموم اصلا هم چرت و پرت های گیاهی نخور

با قرص میشه سقط کرد با دمنوش و چیزای دیگ الکیه

سلام خوبی. چندمی باردار شدی؟؟؟ چقدر سخته. درکت میکنم.... مامانم میخواست منو سقط کنه هر کار کرده بود سنگینی برداشته بود نشد🫢

چن هفته ای

سوال های مرتبط