۶ پاسخ

اخه منم فک کنم قبلا تنبلی نداشتم بعد از قرص چاقی فهمیدم تنبلی دارم واقعا بخاطر قرصا بوده ؟😬

سلام گلم خوبی تو یکی از تاپیکات دیدم که نوشتی چاق کننده نخور من خوردم تنبلی تخمدان میاره واقعا راسته ؟؟؟

غصه نخور عزیزم تا یکسال بعد اقدام باردار نشی طبیعیه
منم خیلی غصه می‌خوردم ولی سر یکسال باردار شدم

ایشالا که بارداری عزیزم

انشالله ماه بعد خدا کمکمون کنه

من دوسال و چهار ماهه اقدامم

سوال های مرتبط

مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هشتم بارداری