اخه منم فک کنم قبلا تنبلی نداشتم بعد از قرص چاقی فهمیدم تنبلی دارم واقعا بخاطر قرصا بوده ؟😬
سلام گلم خوبی تو یکی از تاپیکات دیدم که نوشتی چاق کننده نخور من خوردم تنبلی تخمدان میاره واقعا راسته ؟؟؟
غصه نخور عزیزم تا یکسال بعد اقدام باردار نشی طبیعیه
منم خیلی غصه میخوردم ولی سر یکسال باردار شدم
ایشالا که بارداری عزیزم
انشالله ماه بعد خدا کمکمون کنه
من دوسال و چهار ماهه اقدامم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.