۳ پاسخ

من پاستوریزه میدم نه نمیجوشونم‌

فک میکردم شیر خشک خیلی راحت باشه من از دیروز شروع کردم از سینه میگیرمش. دقیقا مثل دختر شما هرررر چقدر سیر و خسته بود باز باید برای خواب شیر میخورد
دیروز از امروز بهتر بود الان برای خواب ظهرش خیلی اذیت کرد گریه کرد منم کلی گریه کردم اخر رو پای باباش خوابید

من دختربزرگمو وقتی میخواستم از شیر زده بشه یه مقدار سر شیشه اش رو بریدم که شیر بیشتری بریزه تو دهنش اذیتش کنه .. (یه مقدارررر ها زیاد نه))
و دون اینکه توی شیرش پودرگرانولا ریختم چون میدونستم دوس نداره .. کمتر از دو روز زده شد بدون هیچ دنگ و فنگی
بعد اینکه این چن روز حسابی نازشو بکش شبا بیقرار میشه بغل میخواد هی باش حرف بزن بغلش کن بعد چن روز دیگه کلا از سرش میره
نصف شب هم اگز بیدار شد نق زد بگو شیر میخوای؟
اگر گفت اره دوباره یه چیزی که میدونی دوس نداره قاطی شیرش کن بش بده ..
زده میشه صددرصد
من که اینطور بود
دیگه نمیدونمم برکه جان چطور باشه
دختر منم دقیقا یک سال و یازده ماهشه

سوال های مرتبط