۱۲ پاسخ

من خوشش میاد

من پسرم عاشق حمام و آب.حتی اگه گریه کنه وقتی اب رو میرزم ساکت میشه.

عزیزممم چشمای کدومتون رنگی بووووده

پسر من که خیلی خوشش میاد🤩

مهوا هم خوب بود دو باری هست داره گریه میکنه 🫠

ای خداچش قشنگگ🥰💞💙

دخترم بعدحموم همه جاروتوسرش میذاره😑😁ازگریه،واینکه کلانبایدکلاه بذاری سرش از۲ماه ب اینوراینطورشده

ایران که خیلی دوست داره همش میخنده توحموم

ماشاالله جوجه کوچولو😘

ووش فسقلی چ ذوقی کرده

قبلا خیلی دوست داشت ولی دو سم باره موقع حموم گریه می‌کنه نمی‌دونم چرا

تو حموم خوبه میاد بیرون میخام لباس تنش کنم گریه میکنه

سوال های مرتبط