۷ پاسخ

دکتر نازیتا رزم گیری ساختمان پزشکان شمس عاشقشم خیلی دکتر خوبیه ویزیتاشم ۱۵۰بود من میرفتم سونو اینام داره عالی

لیلا خرمی فر.عالیههههه

دکتر لیلا خرمی فر توی خیابون پاستور ساختمان حکیم هستن کارش عالیه تمام مریضاش بعد زایمان زود سرپا میشن پیشش زایمان کردم و از قبل بارداری پیشش میرفتم کارش حرف نداره

لیلا صادقی الان نمیدونم ویزیتشو ولی خیلی پکتر خوب و مهربونی هست

دکتر من مریم قربانیان بود تبریزم مطب داره مرندم ... دولتی و خصوصی هم عمل میکنه ویزیتش ۴۰۳ با بیمه ۱۶۰ تومن بود الان فک کنم ۳۵۰ میشه
درضمن من قبل بارداری برای چکاپ رفتم حسینی اقدم اصلا خوشم نیومد خبلی سرش شلوغ بود و پولکی...بعد حاملگیم قربانیان عالی ترین بود اخلاقش رفتارش....حتی بخیمو لیزری کرده اصلا معلوم نیس خلاصه راضی بودم

دکتر طناز محمود پور
۲۳۶
خیلیم خوب
هزینه زایمانم ۱۲

دکتر مستانه وثوق تهرانی ۳۰۰ تومن
عالی بود بهترین

سوال های مرتبط

اعظم اعظم قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ضربان مامان ضربان هفته بیست‌وهفتم بارداری