ایقد مراعات کردم ک دیه هیچی ندارم😕
منم عین توام شوهرم مرد خوبیه ها ولی بعضی موقع ها میگم داره سواستفاده میکنه ازم چون من باعث شدم ماشین خرید هیچ کاری نکردم برای خودم به خودم نرسیدم اصلنم کار درستی نیست
یه ضرب المثلی هست که میگه
خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بدکند
آخه ۹ تومن چیه که بخاطرش طلا بدی
خوب کاری کردی به هرحال دشمن هم نیستیم تو یه سری چیزا مراعات لازم ولی نه برای کسی که کور و پرتوقع شده
اینقد مراعات کردیم که طلب کار شدن
منم جات بودم نمیدادم خوب کاری کردی
مراعات کنین ولی فروختن طلا اصلا کار خوبی نیست اگ واسه ی چیز بزرگ بود خوب بود اما نمیشه ک تا گیر کردی طلا بفروشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.