۴ پاسخ

عزیزدلم نی نی رو تمرین دادین که نشستن رو یاد گرفته؟ یا خودش تمایل داره؟

می تونی به جایه شیر اب اصافه کنی ویکم زودتر برداری ووقتی میدی بخوره شیرخشک توش استفاده کنی بدی بخوره

تصویر

سلام من سرلاکشو گرفتم میدم .ببخشید یه سوال داشتم دخترتون میشینه قشنگ؟

هنوزم مگه میدن ؟

سوال های مرتبط

مامان دلانا👧 مامان دلانا👧 ۱ سالگی
مامان كياراد مامان كياراد ۱۰ ماهگی
مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۵ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۶ ماهگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۱ سالگی