#شیرخشک #فرزند پروری

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم ببر بیمارستان ی آزمایش خون ساده میگیرن اگر مختل باشه سرم درمانی میکن و اینکه ویشنهادم اینه بهش خیلی شیر بدی

ببر سریع اورژانس...نمیدونی چقد خورده ک

باید ببری بیمارستان مگه الکیه باید عکس بگیرن

ن هیچی نمیشه من بچم وایتکس. خورد بهش شیر دادم بلافاصله

سوال های مرتبط

مامان ماهِ من🌙🩷 مامان ماهِ من🌙🩷 ۲ سالگی