دوستان برای انتی و غربالگری دکتر باید بنویسه برات یا آزاد هم میتونم؟

۵ پاسخ

ازاد رفتم

تو انتی چون آزمایش خونم داری اگه دکتر برات بنویسه از بیمه استفاده بشه خیلی به نفعته

آزاد هم میتونی گرونتر میشه

آزاد میتونی گرونتر میشه

پزشک

سوال های مرتبط

مامان یه نینی وتودلی مامان یه نینی وتودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فرهان🩵نیهان🩷 مامان فرهان🩵نیهان🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد