۶ پاسخ

بله اثرداره من از قبل زایمان میزنم که پیشگیری کنه از ترک و خون ریزی و درد

بهترین روش اینه ک شیردهی صحیحی داشته باشی،فقط نوک سینه تو دهن بچه ت نزاری وگرنه با وجود کرم زدم باز شقاق پیدا میکنی و اینکه قبل شیردهی سینه تو فشار بدی شیر بیاد بمالی ب سینه ت بعد شیر بدی بعد تموم شدنش هم باز شیرتو بمالی ب نوک سینه ت بزاری خودش خشک بشه

حتماااا از الان شروع کن خیلی تاثیر داره
نرم میشه وبعد زجر نمیکشی

چه جالب نشنیده بودم

اررره بهترین کار چرب میشن و کمتر زخم میشن بعد زایمان بعد هر شیردهی بزن و لباستو باز بذار از شیر خودتم سر سینه هات بزن

برای چی باید بزنی؟ که بعدش ترک نخوره نوک سینه؟؟ یا چی؟

سوال های مرتبط