بله اثرداره من از قبل زایمان میزنم که پیشگیری کنه از ترک و خون ریزی و درد
بهترین روش اینه ک شیردهی صحیحی داشته باشی،فقط نوک سینه تو دهن بچه ت نزاری وگرنه با وجود کرم زدم باز شقاق پیدا میکنی و اینکه قبل شیردهی سینه تو فشار بدی شیر بیاد بمالی ب سینه ت بعد شیر بدی بعد تموم شدنش هم باز شیرتو بمالی ب نوک سینه ت بزاری خودش خشک بشه
حتماااا از الان شروع کن خیلی تاثیر داره
نرم میشه وبعد زجر نمیکشی
چه جالب نشنیده بودم
اررره بهترین کار چرب میشن و کمتر زخم میشن بعد زایمان بعد هر شیردهی بزن و لباستو باز بذار از شیر خودتم سر سینه هات بزن
برای چی باید بزنی؟ که بعدش ترک نخوره نوک سینه؟؟ یا چی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.