خدا ازشون نگذره که هیچی سر جاش نیست جز رجز خونی
مجبوری عادتش بدی به شیر پاستوریزه یا همون سرلشکر چاره ایی نداری
دیگه الان ماشالله بزرگ شدن میشه از شیر گرفتشون
سرلاک با قاشق میخورن چه ربطی به شیرخشک داره
پاستوریزه یا ماجان بده
چ شیر خشکی بهش میدین؟
اگه میتونی دیگه بهش نده چون فایده ای ام براش نداره
از مهراد گرفتم
چه مارکی میخوره؟
شیر پاستوریزه رو با پودر نارگیل و یکم عسل مخلوط کن بزار یکم ولرم بشه خوش طعم میشه میخوره
من گرفتمش دگه راحت شدم
خیلی وقته دیگه گیر نمیاد شماره ۲میدم به پسرم
دختر من که از اولشم سرلاک نخورد
الان به بدبختی شیر پاستوریزه بهش میدم
ببین مارک هارو امتحان کن ببین چیو دوست داره دختر من فقط دومینو
چرا نان هست ک من گرفتم
من ببلاک تو تهران پیدا کردم میخواید براتون بگیرم بفرستم؟
دختر منم نمیخورد اول با شیرموز و شیرتوت فرنگی و شیرکاکائو شرو کردم کم کم پاستوریزه دادم اونجور عادت کرد
دکتر دخترم شیر خشک رو از قبل ۱۸ ماهگی قطع کرد و گفت میتونه پاستوریزه بخوره .
سعی کن عادتش بدی به پاستوریزه چون شیر خشک دیگه هم الان براشون فایده نداره هم پیدا نمیشه .
چون الان غذای اصلیشون که نیست .
چراپیدانمیکنیدوالامیگن همه چی هس ک
من پسرم را یک ماهه از شیر برداشتم،شما هم بردارید ،چند روز اذیت میکنه بعد عادت میکنه
چی میدادی؟ماهم پیدا نکردیم از دیروز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.