کسی حساسیت به جفت داشته ؟
یهتر شدین یا نه؟

۶ پاسخ

من دارم خیلی خارش داشتم پوستم متورم و قرمز شده بود دکترم ترسید مسمومیت باشه برا همین تو nice بستری شدم همه آزمایشاتم‌و سونو خوب بود حتی ادار ۲۴ساعته هم دادم بعد مرخص شدم دکتر به این نتیجه رسید که حساسیت به جفته. قرص کلرفنیرامین ۸ساعت یه بار بهم‌دادم و‌قرص آاس آ شبی دو تا با هم . برا خارش هم کالاندولا میزنم خداروشکر الان خیلی خیلی بهترم ولی محدودیت غذایی دارم نباید گرمیجات و ادویه جات بخورم گردو و فندق و... فقط بادام خام

من دارم از هفته پیش گرفتم جونم داره در میاد

آخ آره
بارداری اولم خارش کل بدن داشتم وحشتناک بود
بهوش اومده بودم کف پام میخارید😑😂یه هفته ده روز بعد زایمان خوب شد دیگه

من احتمالشو دادن چون بدنم دائم تو خارشه

چطوریه

بعداز زایمان جفت که درمیارن توام‌راحت میشی نگران‌نباش

سوال های مرتبط