چون اندازه نوزادتو نمیدونی شاید درشت باشه سایز صفر زیاد به کارت نیاد دو تا صفر دو تا یک یدونه دو بگیری کافیه بعدا با توجه به نیازش تهیه میکنی ، سر همی هم خیلی به کارت میاد لباسی بگیر که آستینش بلند باشه ،کلاه ناف بند از واجباته
من خودم یه ست ۱۳ تیکه بیمارستانی سایز صفر خریدم که یه سرهمی خوشگل هم داره برای بیرونش . ۴ تیکه مانتویی و رکابی و دوتا شلوار سایز صفر خریدم که از نظر قواره ای از ست بیمارستانی بزرگ تره . دو دست هم سایز یک خریدم که هر دست شامل دوتا شلوار و رکابی و زیر دکمه و شرت عینکی و مانتویی و پیراهن و تیشرت و کلاه هست . یه ست ۵ تیکه سایز دو هم خریدم . برای بیرون هم سه تا سرهمی خریدم و دو دست هم بلوز شلوار که کت هم داره برای پاییز و اول زمستون بدردش میخوره
سایز صفر و یک بگیر از هر کدوم به نظرم۲ دست کافیه واسه شروع، چون میگن سریع بزرگ میشه.
لباس مهمونی فعلا نمیخواد
سعی کن بیشتر بادی بگیر که راحت باشه کوچولوت طبق فصل
کلاه و جوراب از جنس لباس داشته باشه.
الان فقط سایز ۰و۱ ازهرکدوم ۴دست
بقیه سایزا بدنیااومد طبق رشدش هردفعه خرید کن براش
عزیزم بادی بگیر با سرهمی های زیپ یا دکمه دار مدل پیراهن شلوار شکمشون مشخص میشه خیلی زود هم براشون کوچیک میشه ماه های اول زیاد نگیر که بیاد دستت بعدا فرصت میکنی بخری الکی رو دستت میمونن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.