خانما من همش احساس میکنم بدنم گرمه تب داره

۵ پاسخ

منم

طبیعیست

دمای بدنت و داشته باش فقط بیشتر از ۳۷.۷ نشه

احتمالا گر گرفتگی بارداریه
من از اول بهار دارم

من از اول بارداری اینجوری بودم تا الان .احساس خفگی بهم دست میده .بدنم داغ داغه

سوال های مرتبط