خانمایی که 3 روز به موعد دارین چه علائمی دارین⁉️⁉️❤️

۱ پاسخ

من ۴ روزه .نوک سینم درد میکنه شبا گُرمیگیرم .زیر دلمم درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هشتم بارداری