۳۶ هفته های دوقلو باردار ممنون میشم جواب بدن

۳ پاسخ

من دو سه روز دیگه میخام برم واسه سونو وزن و انشالله اگه تاریخمو بزنه و نامه رو بده

من هم هفته ی شما نیستم ولی بهم گفت اگه همه چیز به لطف خدا پیش بره ۳۶ هفته و چند روز نهایتا

دکتر بمن گفت تا جاییکه بشه نگه میداریم

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان عسلای مامان👶👶 مامان عسلای مامان👶👶 ۲ ماهگی