سلام بنظر من توی ابن وضعبت که معلوم نبست یک ساعت دیگه چی میشه شیر خودت بش بدی بهتره شابد خدایی نکرده با کمبود شیرخشک مواجه بشی توی این وضعیت....
مبارکه عزیزم خوش قدم باشه.لطفا از تجربه زایمانت بگو
پا قدمش مبارک عزیزم منم جمعه ب امید خدا ۹ ماهم تموم میشه دعا کن ب خیر وخوشی زایمان کنم🥹
😍😍😍😍 بع سلامتی قدمش خیر باشه
نگران شیرت نباش اغوز قطره قطره میاد فقط بده میک بزنه روز چهارم شیرت میاد نگران نباش اگه خوب مدفوع و جیش میکنه گریه نمیکنه یعنی شکمش سیره منم اینطوری بودم روز چهارم شیرم اومد
مبارکه عزیزم،حتما رازیانه دم کن بخور،خیلی تاثیر داره واسه من که روز دوم شیرم میپاشید
با شیر دوش راه میفته
قدمش مبارکه
تا ۳روز همیطوری فقط بده مکبزنه تا زودتر بیاد
با سرنگ یکمیکم بهش شیرخشک بده قندش نیوفته شیشه نده
سلام عزیزم کدوم بیمارستان ؟
مبارکا باشه نینی کوچولوعه ناز❤️🥰💕
با شیر دوش بکش
خرما بخور اجیل
قرص لاکتاول عالیه
خیلی مبارکه عزیزم انشالله قدمش پر از خیرو برکت باشه موقع شیر دادن حتما مارو هم دعا کن🥲❤️
اخی مبارک باشه.خوش قدم باشه 🥰
بسلامتی گلم❤️❤️❤️
عزیزممممممم مبارکه قدمش پر خیر و برکت باشه انشالله😍🩵🫂
ای جانم به سلامتی عزیزم قدمش خیر باشه
ای جوووون😍😍
خوش قدم باشه براتون عزیزم، خدا حفظش کنه،زیر سایه مامان باباش قدبکشه بزرگ بشه😍💙💜🧿
قدم نو رسیده مبارک عزیزم 🎉🥹🩵🎉🤱🏻
مبارکه عزیزم
من که اصلا شیر نداشتم نه آغوز نه شیر مجبور شدم شیر خشک دادم تا راه افتادم بعد ۳روز بازم شیرم کمه ولی
عزیزممنماولش همینطورم یه چند بار شیر خشک میدم بچم ولی به محضی که میرم حموم و با آب گرم سینه هام ماساژ میدم شیر خودم مرتب راه میفته
سه روز اول کمه بعدش شیرت میاد
ولی حتما همین یذره هم ک داری هی بده بوه تند تند بخوره مک بزنه نذار هر دوساعت،بذار هرچقدر میخواد بخوره
معده اش هم کوچیکه زیاد شیر لازم نداره اغوز خیلی مقویه و سیرش میکنه
و اینکه خودت ابگوشت بدون حبوبات و اب هویج و کاچی بخور تند تند تا شیرت زیاد بشه
سلام عزیزم مبارک باشه
من اگه بودم الان بهش شیر خشک میدادم تا بعد ک خودم اوکی بشم
*شیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.