من توی کیک میزنم شبیه کیک شکلاتی میشه رنگش
بریز تو ماست یا فرنی
بعضی جاهاش سفته من اول از الک رد میکنم که کاملا آرد بشه و تو فرنی میزنم عوضش آرد برنج یا جودوسرپرک کم میزنم
داخل غذاهاش اندازه نوک قاشق بریز همیشه ولی تو یه غذای خاص زیاد نریز چون یبوست میاره بدجورر
من میریزم داخل فرنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.