مال پسرمنم اینجوری شد نمیدونستم چیه فشار دادم تخلیه شد خودش رفته رفته خوب شد
عزیزم ببر دکتر شاید بخواد آنتی بیوتیک بخوره. .ماها ک دکتر نیستیم
اگه جای واکسن چرک کنه خوبه
تو بیمارستان بهمگفتن واکسن زدیم ی ماه بعد باد میکنه چرکمیکنهنگرانمباسهیچینیست خوب میشه
پسر منم اینجوری شده گفتن دست نزنم چیزی همبهش نزنم
طبیعیه عزیزم فقط دست نزن
فک کنم طبیعی باشه حالا بازم ببین مامانای دیگ چی میگن
منم نینیم هنوز جای واکسنش کامل خوب نشده
خبری نیست برا دختر منم اینطوری بود خوب شد
منم یه بار اینطوری شد چرککرداما بعد خودش خوب شد از مال تو انگاز شدید تره از پسرم کمتر بود
دست نزن چیزی نیس خودش تخلیه میشه
کم کم میزنه بیرون نگران نشو
ببر دکتز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.