خانوما سیسمونی از کی برم بگیرم؟!🥰

۸ پاسخ

از هروقت میتونی
من همون اول خریدم

من خیلی محدود و کم خریدم اما پشیمونم ک زودتر چرا نخریدم روز به روز همه‌چیز گرونتر میشه و پیاده روی و خرید برای خودم سختر

من از وقتی فهمیدم باردارم شروع کردم یهورده خرید ولی ج..نگ شد دیگه خرید نکردم گذاشتم تو اردیبهشت

من از قبل بارداری یه سری ریز گرفتم😅
و از اول بارداری هم کم کم شروع کردم
جنسیت که فهمیدم ، راحت تر شد
هنوزم کلی چیز مونده

من از هفته ۹ گرفتم
بقیشم بعد جواب سلفری گرفتم
مونده پرده و فرش و سرویس بالشت شیردهی و رختخواب مسافرتی و روتختی
و تزییناتشو
ارگانایزر

از هروقت میتونی بگیر عزیزم من پشیمونم اصلا چرا از روز اول نگرفتم🥲

من از بعد انومالی شروع کردم
هنوزم تموم‌نشده 😂

من ۲۶ هفته بودم گرفتم البته هنوز تموم نشده و تیکه تیکه دارم کامل میکنم چون سرکلاژ دارم نمیتونم خیلی یهویی سنگین انجام بدم

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیدا❤تودلی🫣💙 مامان آیدا❤تودلی🫣💙 روزهای ابتدایی تولد