۲ پاسخ

اره عزیزم ممکنه من دو سه بار اینطوری شدم
این ماهم اینطوری شدم ، ک دکترم گفت از روز ۱۴ سیکل دوفامد بخورم ک تنظیم بشه

ان شاالله که لانه گزینیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🩷asma🩷 مامان 🩷asma🩷 ۲ ماهگی