۲ پاسخ

من روزاول هر۴ساعت دادم دیدم تب نکردروزبعدهر۸ساعت دادم ودیگم ندادم ولی درستش اینه روزدوم هر۶ساعت بدی وتمام

سلام شما فیبروادنوم سینه چیکار کردی منم دارم تو بارداری مشکلی پیش نیومد بزرگ نشد؟

سوال های مرتبط