۷ پاسخ

من دیروز واسه پسرم زدیم
دست راست پای چپ

من هفته پیش زدم یدونه بود

برای دخترم ، یه دست و یه پا بود

منم امروز زدن برا پسرم
یکی ب دستش زدن
یکی ب پاش

چرا دو تاس یکی پا باید بزنه شاید نداشتن پزنگ بزن بپرس

چرا عزیزم ۲تاس یکی هم باید به پاش میزدن برای مشکل ریه ایناس چون خیلی بچه ها سرمامیخورن ریشون درگیر میشه اون واکسن پا برای اینه

یکی تو پا یکی تو دست ازش میپرسیدی گلم

سوال های مرتبط