#شیر
#پوشک
#سونو
🥴🥴😐😐😐

تصویر
۸ پاسخ

منم تو بارداری همینطو بودم دکتر قلب رفتم اکو و نوار قلب دادم دکترگف مال استرسه بهم قرص داد کنترل شد

منم اینطور بودم ارجاعم دادن به دکتر قلب اکو و نوار دادم گف مال استرسه یه مدل قرص داد یک هفته خوردم خوب شدم.باردارم هستم

حتما برو دکتر یا اورژانس که نوار قلب بگیری
اصلا دست دست نکن، سریع برو

عزیزم منم اینجور شدم حمله پانیک دکتر برو

وای میدونم چی میگی من زایمان کردم چند باری اینجوری شدم فشارت افتاده پایین اصلا هر ساعت یه چیز بخور نذار ضعف کنی

واااااای یاد خودم افتادم منم یه بار همین طور شدم ولی دیگه حال نداشتم بلند شم

چون بارداری دیگه عزیزم .منم بودم سر بچم دکتر گفت چیز عادی بچه بزرگ شده بدن مادر ضعیف میشه چون دونفر از بدن استفاده میکنن

برو دکتر، قلبت رو چک کنن، خدایی نکرده زبونم لال نشانه سکته اینا میشه

سوال های مرتبط

مامان زندگیم مامان زندگیم هفته چهاردهم بارداری
مامان مهدیار. ایلماه مامان مهدیار. ایلماه ۱ سالگی