۷ پاسخ

من امروز دقیقا ۴۲هست که گرفتمش

من فردا میشه ۲ ماه ک گرفتمش ۶ آذر بود

دقیقا منم چند سال پیش همین روز ۵ بهمن بچه مو از شیر گرفتم 😁

مگه سرمانخورده بود
اگه کامل خوب شده بگیر اینجوری اذیت میشه

منم از دیروز شروع کردم

زینب هر چیزی که فک می‌کنی توش شیر داره اونم نده مث کیک ها بیرونی شکلات م

انشالله راحت باشه برا هردوتون

سوال های مرتبط

مامان زندگیم مامان زندگیم هفته چهاردهم بارداری
مامان مهدیار. ایلماه مامان مهدیار. ایلماه ۱ سالگی
مامان آراز و آروین💙 مامان آراز و آروین💙 ۲ سالگی
مامان پارسا مامان پارسا ۲ سالگی