من قدم ۱۶۰با وزن۵۶..چهار روزه شروع کردم زینک پلاس و سیپروهپتادین میخورم خیلی اشتهام بهتر شده..یه۴کیلو اضاف کنم راضیم
وای چقدر مثل منی.منم قدم۱۶۵.
تازه من تو شیردهی ۴۶ کیلو هم شدم.
تو بارداری هم زیاد چاق نشدم .برای زایمان میرفتم ۵۸ بودم .۳ روز بعد زایمان ۵۲ شدم.بعدشم همش لاغر تر شدم
خوشبحالتون برین شکر خدا کنید ک لاغرید🥹🥹
حالا من اب میخورم چاق میشم
با قد ۱۷۲ و وزن ۵۷ چی بگم؟😭😭
من ۱۷۰ وزن ۵۲
تو بارداری ۳۰ کیلو وزن گرفتم زابمان کردم دوباره شدم همون🫥
تو بنده برگزیده خدایی
من ۱۶۷ ۵۵ کیلو
چون نظر کرده خدایی خواهر.
خوشبحالت اخه میخوای چاق شی که چی بشه😒
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.